ALGEMENE INFO 

Is er een minimumleeftijd voor A Day At The Park?
A Day At The Park hanteert een minimumleeftijd van 18 jaar.

Wanneer start de kaartverkoop voor A Day At The Park? 
Wil je toegang tot de voorverkoop? Registreer je dan via www.adayatthepark.nl. De inschrijving sluit op donderdag 20 augustus 2020 om 23:59 uur. De reguliere kaartverkoop start op 22 augustus 2020 om 12:00 uur.

Is het mogelijk om mijn eigen area uit te kiezen?  
Het is helaas niet mogelijk om je eigen area uit te kiezen, maar door de unieke en kleinschalige opstelling tijdens a Day At The Park heeft iedere area een goed uitzicht. Wel is het mogelijk om een rang te selecteren, waarbij de keuze bestaat uit de volgende rangen:

Rang 1: Flanerende Flamingo, aangrenzend aan het podium
Rang 2: Uit Je Dak Uil, in het midden van het terras
Rang 3: Koele Kikker, in het achterste gedeelte van het terras

Is A Day At The Park rolstoeltoegankelijk? 
Ja, A Day At The Park is rolstoeltoegankelijk. Stuur ons even een mailtje op info@adayatthepark.nl zodat we je verder kunnen helpen.

Wanneer gaan de deuren open?
Een half uur voor show opent het park haar deuren. Kom op tijd naar jouw timeslot. Vanaf 30 minuten na aanvang van de show is het helaas niet meer mogelijk om toegang tot het terrein te verkrijgen, dit mede in verband met de veiligheidsmaatregelen van het RIVM.

TIJDENS EVENT 

Is het mogelijk om drinken te bestellen bij A Day At The Park? 
Ja, het is mogelijk om voorafgaand aan A Day At The Park drankpakketten te bestellen. Bij aankoop van je entreeticket krijg je de mogelijkheid om met een leuke korting je eerste drankjes te bestellen in de ticketshop. Daarnaast kun je tijdens de show zelf drankjes bestellen doormiddel van het scannen van een QR code op de aan jou toegewezen picknicktafel. Je drankje wordt vervolgens uitgeserveerd door ons personeel. 

Is het mogelijk om eten te bestellen bij A Day At The Park? 
Ja, het is alleen mogelijk om voorafgaand aan A Day At The Park eten te bestellen in onze ticketshop. Tijdens A Day At The Park ontvang je het door jou bestelde eten uitgeserveerd op je tafel. Op locatie is het helaas niet mogelijk om eten te bestellen. Drankjes zijn wel ter plekke verkrijgbaar.  

Mag ik tijdens de show mijn eigen area verlaten om naar het toilet te gaan? 
Ja, het is mogelijk om tijdens de show naar het toilet te gaan. We vragen je wel dit zo min mogelijk te doen en wanneer je dit doet gebruik te maken van de aangegeven looproutes.

Mag ik dansen tijdens de show? 
Ja, maar uitsluitend binnen de aan jou toegewezen area.

Zijn er lockers en/of een garderobe aanwezig tijdens het evenement? 
Nee, er zijn geen lockers en/of garderobe aanwezig. Je kunt je eigendommen kwijt in de aan jou toegewezen area.

Is het mogelijk contant te betalen? 
Nee, het is enkel mogelijk contactloos te betalen (met pinpas/mobiel/creditcard). 

Waar kan ik parkeren? 
De parkeerplaats aan het Langepad gelegen, het Langepad zelf en de Pr. Beatrixlaan bieden parkeergelegenheid. 
Taxi’s en Kiss & Ride kunnen eveneens gebruik maken van de parkeerplaats aan het Langepad.

Waar kan ik mijn fiets stallen?
Er wordt een fietsenstalling ingericht direct naast de entree in het
Kralingse Bos. 

Ik kom met het OV, waar kan ik het best uitstappen? 
Bezoekers die met het OV komen worden geadviseerd gebruik te maken van de Metro en uit te stappen bij Station Gerdesiaweg. Let op, in het OV is een mondkapje verplicht. 

Als de weersverwachting slecht is, wordt het terrein dan overdekt? 
In geval van noodweer behoudt de organisatie te allen tijde het recht het evenement te annuleren. In dat geval krijgen bezoekers gegarandeerd de prijs die vermeld staat op hun toegangsbewijs en bijbehorende servicekosten en de prijs voor eventuele vooraf online aangekochte drank en food pakketten teruggestort binnen vier weken na de datum van het event. 

TICKETS 

Wat kosten de tickets?

Op ADATP mini-festival wordt er met rangen gewerkt. De ticketprijzen zijn als volgt:

  • Rang 1 | Flanerende Flamingo €59,50 p.p. ex. service fee*.
  • Rang 2 | Uit Je Dak Uil €49,50 p.p. ex. service fee*.
  • Rang 3 | Koele Kikker €39,50 p.p. ex. service fee*.

*Service fee bedraagt €5,50 per ticket.

Wat is het verschil tussen de rangen?

Het verschil tussen de rangen is als volgt:

  • Rang 1 | Flanerende Flamingo is in het voorste gedeelte van het terras en aangrenzend aan het podium.
  • Rang 2 | Uit Je Dak Uil bevindt zich in het midden van het terras.
  • Rang 3 | Koele Kikker bevindt zich in het achterste deel van het terras.

Kan ik meerdere tickets kopen?
Nee, het is niet mogelijk om meerdere tafels voor meerdere shifts te kopen. Het is per bestelling mogelijk om één tafel te kopen voor één shift, zo houden we de kansen voor iedereen even eerlijk ;).

Kan ik mijn eigen area te kiezen?
Nee, het is helaas niet mogelijk om je eigen area te kiezen aangezien de best beschikbare plek als eerste automatisch geselecteerd wordt. Wel is het mogelijk om de rang te kiezen.

Is het mogelijk om van area te wisselen?
Nee, het is niet mogelijk om van area te wisselen. De aan jouw toegekende area is bindend.

Is het mogelijk twee area’s naast elkaar te kopen?
Nee, het is niet mogelijk om twee of meerdere area’s naast elkaar te kopen. De best beschikbare area wordt automatisch geselecteerd en kan ook achteraf niet aangepast worden.

Moet ik mijn tickets personaliseren?
Ja, alle tickets moeten gepersonaliseerd worden in verband met de maatregelen van het RIVM. Bezoekers laten naam en contactgegevens achter zodat de GGD contact kan opnemen bij een eventuele besmetting die verband houdt met A Day At The Park. Een week voor het event (zaterdag 12 september 12:00 uur) ontvangt de hoofdboeker een bericht om de tickets te personaliseren. Vervolgens moeten alle personen uit de boeking zich personaliseren. De personalisatie sluit 24 uur voor aanvang van het event (vrijdag 18 september 12:00 uur). Wanneer tickets niet zijn gepersonaliseerd krijgt de bezoeker geen toegang tot het event (en krijgt de bezoeker ook geen geld terug).

Ik heb mijn tickets gepersonaliseerd maar wil een naam op het ticket wijzigen.
Het is mogelijk om HIER een naamswijziging door te voeren. Kosten voor een naamswijziging zijn €5 per ticket. Naamswijzigingen kunnen tot vrijdag 18 september 12:00 uur worden doorgevoerd en kunnen alleen worden doorgevoerd als de tickets al gepersonaliseerd zijn.

Ik kan niet bij het event aanwezig zijn, kan ik mijn tickets doorverkopen?
Ja, het is mogelijk om je tickets door te verkopen via onze betrouwbare partner TicketSwap. Let op, het is alleen mogelijk om een volledige tafel door te verkopen. Wij werken met SecureSwap wat betekent dat bij verkoop van de tickets de oude barcodes ongeldig worden gemaakt en er nieuwe barcodes op de tickets komen.

Moet ik mijn tickets printen?
Wij adviseren onze bezoekers om hun toegangsbewijs te printen, zodat ze hun telefoonscherm vrij hebben om gezondheidsvragen te beantwoorden. De overige tickets voor bijvoorbeeld de hapjes en drankjes hoeven niet geprint te worden. Hapjes en drankjes zullen bij aankomst uitgeserveerd worden aan je tafel.

Kan ik van voorafgaand het event eten bestellen?
Ja, het is mogelijk om voorafgaand aan het event eten te bestellen. Nadat je je entreeticket hebt geselecteerd in de shop, kan je een hapjes box naar keuze bestellen. Tijdens het event wordt de hapjes box uitgeserveerd aan jouw tafel.

Kan ik op een later moment nog eten bestellen?
Ja, het is mogelijk om op een later moment voorafgaand event eten bij te bestellen. Naar aanloop van het event, krijg je een mailtje met een link naar de ticketshop waar jij doormiddel van je ordernummer kan bij bestellen. Dit is mogelijk tot een aantal dagen voorafgaand event. Tijdens het event wordt de hapjes box uitgeserveerd aan jouw tafel. Het is niet mogelijk om tijdens het event op locatie eten bij te bestellen.

Kan ik van voorafgaand het event drinken bestellen?
Ja, het is mogelijk om voorafgaand aan het event drank te bestellen. Nadat je je entreeticket hebt geselecteerd in de shop, kan je drank naar keuze bestellen. Tijdens het event wordt de drank uitgeserveerd aan jouw tafel.

Kan ik op een later moment nog drinken bestellen?
Ja, het is mogelijk om op een later moment voorafgaand event drank bij te bestellen. Naar aanloop van het event, krijg je een mailtje met een link naar de ticketshop waar jij door middel van je ordernummer kan bij bestellen. Dit is mogelijk tot een aantal dagen voorafgaand event. Tijdens het event wordt de drank uitgeserveerd aan jouw tafel.

Ik ben mijn tickets kwijt, wat moet ik doen?
Klik hier voor meerdere informatie. Vul het mailadres in waarmee de tickets gekocht zijn. Hierna ontvang je opnieuw een mail waarin je je tickets opnieuw kunt downloaden. Let op, dit kan alleen wanneer de tickets gepersonaliseerd zijn.

 

CORONA MAATREGELEN

Wat gebeurt er als A Day At The Park wordt geannuleerd? 
Indien A Day At The Park moet worden geannuleerd in opdracht van de overheid vanwege COVID-19 of wegens een andere noodsituatie, dan krijgen de bezoekers gegarandeerd de prijs die vermeld staat op hun toegangsbewijs en bijbehorende servicekosten en de prijs voor eventuele vooraf online aangekochte drank en food pakketten teruggestort binnen vier weken na de datum van het event.

Wat doet A Day At The Park om de veiligheid en hygiëne te waarborgen? 
A Day At The Park werkt met drie shifts met maximaal 250 personen. Bezoekers krijgen de mogelijkheid om een eigen dansvloer met een picknicktafel te boeken voor 4 of 6 personen, waarbij alle personen uit hetzelfde huishouden afkomstig dienen te zijn. Wij hanteren te allen tijde de richtlijnen van het RIVM. Zo zijn er veilige looproutes, besteden wij veel aandacht aan hygiëne (op het terrein worden overal desinfectie pompen geplaatst, er worden extra schoonmaakrondes gehouden en er is ruim baan voor personeel om tussendoor te lopen) en wordt er voldoende afstand gehouden tussen de bezoekers. 

Hoe wordt de 1,5 meter afstand tussen bezoekers gewaarborgd? Zit er voldoende afstand tussen de area’s? 
Bezoekers krijgen de mogelijkheid om een eigen dansvloer met een picknicktafel te boeken voor 4 of 6 personen, waarbij alle personen uit hetzelfde huishouden dienen te bestaan. Tussen de area’s wordt 1,5 meter vrijgehouden.

Wordt er een gezondheidscheck gedaan voordat ik het terrein van A Day At The Park betreed?
Ja, er worden gezondheidsvragen gesteld wanneer je het terrein wilt betreden. Op grond hiervan mag toegang geweigerd worden. Je kunt deze gezondheidsvragen bij de entree invullen op de website horeca.com/corona. Vervolgens kleurt je telefoonscherm ‘groen’ of ‘rood’ en kun je de uitslag laten zien aan de desbetreffende beveiliging- of servicemedewerker. Wij adviseren onze bezoekers om hun toegangsbewijs te printen, zodat ze hun telefoonscherm vrij hebben om gezondheidsvragen te beantwoorden.

Met hoeveel personen kan ik naar A Day At The Park gaan? 
Het is mogelijk om een eigen dansvloer met tafel voor 4 of 6 personen te boeken, waarbij alle personen uit hetzelfde huishouden afkomstig dienen te zijn.