A DAY AT THE PARK MINI-FESTIVAL LAST INFO 

EVENEMENT TIJDEN
Een half uur voor show opent het park haar deuren. Kom op tijd naar jouw timeslot. Vanaf 30 minuten na aanvang van de show is het helaas niet meer mogelijk om toegang tot het terrein te verkrijgen, dit mede in verband met de veiligheidsmaatregelen van het RIVM. 

 Shift 1: 12:00 – 15:00
Deuren openen: 11:30
Deuren sluiten: 12:30 

 Shift 2: 16:00 – 19:00
Deuren openen: 15:30
Deuren sluiten: 16:30 

 Shift 3: 20:00 – 23:00
Deuren openen: 19:30
Deuren sluiten: 20:30

INDELING
Rang & Areas 

Tijdens A Day At The Park Mini-Festival worden de volgende rangen gehanteerd:
Rang 1: Flanerende Flamingo, aangrenzend aan het podium
Rang 2: Uit Je Dak Uil, in het midden van het terras
Rang 3: Koele Kikker, in het achterste gedeelte van het terras

Je kunt helaas niet je eigen area kiezen; jouw area en bijbehorende tafelnummer is al aan je toegekend. LET OP! Jouw tafelnummer staat op het éérste ticket van de bestelling.

INGANG
Bij de ingang van het terrein vragen wij al onze bezoekers een gezondheidscheck te doen. Je kunt hiervoor naar de website www.horeca.com/corona. Beantwoord de vragen en laat jouw scherm zien aan de beveiliger bij de entree om toegang te krijgen tot het festivalterrein. Wij adviseren onze bezoekers om hun toegangsbewijs te printen, zodat ze hun telefoonscherm vrij hebben om de gezondheidsvragen te beantwoorden. Op grond van de uitkomst van de gezondheidscheck kan de toegang geweigerd worden.

ID
Neem een geldig ID mee naar het evenement. A Day At The Park hanteert een minimumleeftijd van 18 jaar.

ROLSTOEL
A Day At The Park Mini-Festival is rolstoeltoegankelijk. Stuur ons even een mailtje op info@adayatthepark.nl zodat we je nader kunnen informeren.

TICKETS
TICKETS PRINTEN
Wij adviseren onze bezoekers om hun toegangsbewijs te printen, zodat ze hun telefoonscherm vrij hebben om gezondheidsvragen te beantwoorden. De overige tickets voor bijvoorbeeld de hapjes en drankjes hoeven niet geprint te worden. Vooraf bestelde hapjes en drankjes zullen direct bij aankomst uitgeserveerd worden aan je tafel.

TICKETS KWIJT
Klik hier om je tickets nogmaals te ontvangen. Vul het mailadres in waarmee de tickets gekocht zijn. Hierna ontvang je opnieuw een mail waarin je je tickets opnieuw kunt downloaden. Let op, dit kan alleen wanneer de tickets gepersonaliseerd zijn.

TICKETS PERSONALISEREN
Alle tickets moeten gepersonaliseerd worden in verband met de maatregelen van het RIVM. Bezoekers laten naam en contactgegevens achter zodat de GGD contact kan opnemen bij een eventuele besmetting die verband houdt met A Day At The Park. Eén week voor het event (zaterdag 12 september 12:00 uur) ontvangt de hoofdboeker een bericht om de tickets te personaliseren. Vervolgens moeten alle personen uit de boeking zich personaliseren. De personalisatie sluit 24 uur voor aanvang van het event (vrijdag 18 september 12:00 uur). 
LET OP! Wanneer tickets niet zijn gepersonaliseerd krijgt de bezoeker géén toegang tot het event en krijgt de bezoeker ook geen geld terug.

TICKETS PERSONALISATIE WIJZIGEN
Een naamswijziging doorvoeren kan hier. Kosten voor een naamswijziging zijn €5,- per ticket. Naamswijzigingen kunnen tot vrijdag 18 september 12:00 uur worden doorgevoerd en kunnen alleen worden doorgevoerd als de tickets al gepersonaliseerd zijn.

TICKETSWAP
Het is mogelijk om je tickets (per complete tafel) via TicketSwap aan te bieden. De Luxe Lunchbox, Blitse Borrelbox en alle drank arrangementen kunnen helaas niet via TicketSwap verkocht worden.

TRANSPORT
Het Kralingse Bos is het groene hart van Rotterdam. Wij adviseren onze bezoekers om met het Openbaar Vervoer of met de fiets te komen. 

FIETS
De bezoekers die per (brom)fiets naar het evenement reizen worden verwezen naar de fietsenstalling direct naast de entree. LET OP! Deze tijdelijke fietsenstalling wordt na het evenement weer afgebroken, neem je fiets dus bij het verlaten van het evenement weer mee.

OPENBAAR VERVOER
Het Kralingse Bos is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. In de directe omgeving van het evenement zijn de volgende opties qua openbaar vervoer:

Metrolijnen A, B en C uitstappen bij halte Gerdesiaweg
Buslijn 38 stopt bij halte Crooswijk
Tramlijn 7 stopt bij halte Vlietlaan of Boezemstraat

In het OV is een mondkapje verplicht. 

AUTO/TAXI/KISS & RIDE
Er is beperkte openbare parkeergelegenheid nabij het festivalterrein. Er zijn geen parkeerplaatsen voor bezoekers gereserveerd. Taxi’s en Kiss & Ride kunnen bezoekers afzetten en ophalen bij de openbare parkeerplaats aan het Langepad.

KLUISJES & TASSENBELEID
Op het terrein zullen er geen kluisjes aanwezig zijn. Tassen met een maximale grootte van een A4 en 10 cm dikte zijn toegestaan. 

TOILETTEN
Toiletvoorziening is gefaciliteerdMaak geen onnodig gebruik van de toiletten, volg de aangegeven looprichting, geef elkaar de ruimte (er zijn wachtvakken aanwezig) en was je handen grondig na het toiletbezoek. 

FOOD & DRINKS
FOOD
Het is alleen mogelijk om voorafgaand aan A Day At The Park eten te bestellen. Dit kan in onze ticketshop tot woensdag, 16 september 23:59 uur. Op locatie is het helaas niet mogelijk om eten te bestellen. Dit is dus je laatste kans, bestel nu via: https://shop.paylogic.com/138590/20816

DRINKS (QR-BESTELSYSTEEM)
Tijdens het evenement zullen we gebruik maken van een QR-systeem. Op jouw tafel vind je een QR-code. Door deze te scannen kom je in de shop, waar je gelijk jouw drinken kunt bestellen en afrekenen met iDeal, Mastercard & VISA. Jouw bestelling wordt dan aan tafel uitgeserveerd. Er wordt dus niet gewerkt met cash, pin of tokens.

DRANKPAKKETTEN & FOODPAKKETTEN
Heb je vooraf al een drankpakket of een Luxe Lunchbox of Blitse Borrelbox besteld? Dan worden deze direct bij aankomst uitgeserveerd aan je tafel.

COVID-19
A Day At The Park werkt met drie shifts van maximaal 250 personen. Bezoekers hebben een eigen dansvloer met een picknicktafel voor 4 of 6 personen, waarbij alle personen uit hetzelfde huishouden afkomstig dienen te zijn. Wij hanteren te allen tijde de richtlijnen van het RIVM. Zo zijn er veilige looproutes, besteden wij veel aandacht aan hygiëne (op het terrein worden overal desinfectie pompen geplaatst, er worden extra schoonmaakrondes gehoudener is ruim baan voor personeel om tussendoor te lopen) en is er voldoende afstand mogelijk tussen de bezoekers. Wij vragen al onze bezoekers dit dan ook ter harte te nemen, elkaar te respecteren en hun eigen hygiëne in acht te nemen.

ROKEN
A Day At The Park Mini-Festival is een buiten evenement. Roken is toegestaan.

EARPLUGS
Een feestje zonder muziek is net als frisdrank zonder prik. Blijvende gehoorbeschadiging oplopen of een piep in je oren die niet meer weggaat is een droevig aandenken aan een goed feestje, dus zorg goed voor je oren! Draag oordoppen als het geluidsniveau boven de 80 dB komt. Oordoppen zijn ook tijdens ons evenement te koop in de shop via de QRcode.

DRUGS
We hanteren een strikt zero-tolerance beleid.

(SEMI-)PROFESSIONEEL FOTO APPARATUUR EN SELFIE STICKS
Het brengen van professionele of semiprofessionele fotoapparatuur naar dit evenement is verboden. Selfiesticks langer dan 1 meter zijn ook verboden. Normale digitale of andere cameras en GoPro cameras zijn toegestaan.

HET WEER
Het ziet er naar uit dat het een perfect festivaltemperatuurtje gaat worden! Aangezien het evenement plaats vindt in de buitenlucht, raden we aan om de weersvoorspelling goed in de gaten te houden. Kom je naar de laatste shift? Houd er dan rekening mee dat het in de avond flink kan afkoelen. Wij adviseren onze bezoekers om laagjes te dragen, zodat je altijd een extra laag zoals een vest of een jas aan of uit kunt doen. 

VRAGEN?
Heb je nog vragen? Stuur dan een mailtje naar info@adayatthepark.nl en we helpen je zo snel mogelijk!